środa, 26 marca 2014

CISZA...

   Do pisania tego bloga zachęciła mnie moja Siostra . Mówiła pisz tak dużo masz doświadczenia w życiu  , masz dzieci , lubisz gotować, pracujesz, podróżujecie., masz o czym pisać.  Ładnie na początku poszło i się skończyło. DLACZEGO?
 
  Tak jak pisała Gaja na swoim blogu stale jesteśmy zaganiani , żyjemy zbyt szybko i doba jest zbyt krótka, na realizacje wszystkiego. Brakuje nam czasu dla najbliższych, dla nas samych . Doba nie jest elastyczna ,a Ja jestem tylko Jedna . Żeby z tym wszystkim nie zwariować trzeba mieć choć chwilkę dla siebie samej . Teraz kiedy udał Mi się powrót do mojej pracy po długiej przerwie tych chwil mam mało . Dlatego dla mnie wspaniałe są chwile medytacji po całym dniu , dobra książka , czy fajny film . Czytanie blogów jest dla mnie inspiracją do dalszego działania i pisania. Dlatego powracam...Trzymajcie za mnie kciuki , a ja będę działać!

   Najlepszy to moment kiedy wszystko się odradza na wiosnę . Można wiele planować i dążyć do celu.
I Ja tak zrobię . Zacznę od kontynuacji tego co zaczęłam , czyli piszę bloga i oczyszczam swój organizm. Jeżeli chodzi o oczyszczanie to odsyłam Was do Tereni na poletka zdrowia i życzę zdrowia.

2 komentarze:

  1. Małgosiu, może już właśnie teraz zaczniesz coś pisać, przecież masz o czym. Czekam więc na nowe posty i nowe w nich przemyślenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie taki mam zamiar. Dziękuję za wsparcie.

    OdpowiedzUsuń