niedziela, 21 września 2014

"NIEPERFEKCYJNA PANI DOMU"


                                                            


                                                                             

                                                                


 GAJA zaprosiła mnie do zabawy "Nieperfekcyjna Pani Domu" Będzie to dla mnie  podsumowanie mojej perfekcji i może przywrócenia harmonii mojego otoczenia. 


1.Dwa obowiązki domowe, które lubię wykonywać:  pierwsze to z pewnością gotowanie dlatego, że bardzo lubię jedzenie domowe i sprawia mi radość wspólnych posiłków z rodziną.

2.Dwa obowiązki domowe, których nie lubię wykonywać: jedno to czyszczenie okien,  ponieważ to syzyfowa praca. Na okna mam łatwy sposób po prostu zawiesić  firanki i po problemie. Drugi nie lubiany obowiązek to prasowanie. Sposobem na to jest odzież, która się nie gniecie.

3.Czy lubię gotować? Jeśli tak to jaka jest moja ulubiona potrawa. Bardzo lubię gotować i piec ciasta. Ulubioną potrawą jest barszcz i danie chińskie przyrządzone w woku z naszych swojskich warzywek . Raz w tygodniu piekę domowy chlebek, który zajadamy z domowymi dżemikami. Zaś na niedzielę zawsze jest coś słodkiego dla łasuchów. Dobrze czuje się w kuchni i lubię eksperymentować.

4.Moje dwa triki ala Perfekcyjna Pani Domu? Podpatrzone to ustawienie sprzętów i przyborów kuchennych tak żeby ułatwiały organizacje pracy. Inne to smarowanie okapu kuchennego oliwą po umyciu , dzięki temu dłużej jest czysty.

5.Dwóch ulubieńców domu. Robot kuchenny TERMOMIKS, który ma wszystkie roboty pod sobą. Mój kącik do relaksu i medytacji.

6.Mieszkanie czy dom? Mieszkamy w domku na wsi, który remontujemy od 8 lat. Pięknieje on z roku na rok. Cenimy sobie przestrzeń i  naturę nas otaczającą.

7.Kto prowadzi domowy budżet? Zawsze to była moja rola. Razem planujemy ale realizacja całości należy do mnie.

8.Pedantka, czy bałaganiara? Bałaganiara zdecydowanie, która walczy z tym nieustannie. Pomaga mi sztuka FENG SHUI i moja podświadomość, którą przekonuję , że jestem bardzo dobrze zorganizowana. Wcale nie chcę być pedantką lecz umiarkowaną bałaganiarą.

9.Jak wyglądałby mój wymarzony dom?  Jeżeli nowy to zbudowany zgodnie właśnie ze sztuką FENG SHUI. Koniecznie drzwi otwierane do środka, a okna na zewnątrz i żadnej łazienki na wprost drzwi wejściowych i jeszcze kilka innych zasad opiszę w nowym poście.

10.Tradycja wyniesiona z domu, którą praktykuję do dziś.   Mieszkamy w moim domu rodzinnym , w którym były zawsze zapasy w postaci przetworów, świeżych warzyw ekologicznych gdzie chętnie zaglądają goście. Dlatego nasz dom jest otwarty na dobro innych ludzi.


DO ODPOWIEDZI NA POWYŻSZE PYTANIA ZAPRASZAM :
http://kuradomowazkotemwtle.blogspot.com/
http://galeriazosi.blogspot.com/
http://agatuszka75.blogspot.com/
http://mamao.pl/
http://kolorymegozycia.blogspot.com/


                                                                              



                                                    

A to taka ciekawostka: Powinno wisieć na lodówce w każdym domu gdzie kobiety są zamężne:)))

                                                                                            
Matka pracuje w domu jako kucharz, kierowca, ogrodnik, sprzątaczka, nauczycielka i prywatny detektyw równocześnie – twierdzi portal Insure.com. Powinna zarabiać rocznie 64 tys. USD czyli około 192 tys. PLN – Także drodzy panowie, doceńcie wasze kobiety!

27 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę.

    ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥~
    ♥_(.•´♥...ŻYCZĘ
    `*.*´¨)♥WSPANIAŁEGO
    ¸.•)´♥. POGODNEGO
    .•´♥.. DNIA
    ¸.•)´♥.. POZDRAWIAM:)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiadam tutaj.


    1.Dwa obowiązki domowe, które lubię wykonywać:
    Lubię spacerować z psem,posprzątać.
    2.Dwa obowiązki domowe, których nie lubię wykonywać: prasować,gotować.
    3.Czy lubię gotować? Jeśli tak to jaka jest moja ulubiona potrawa:
    Tzn.toleruję bo nie umiem tak gotować.
    4.Moje dwa triki ala Perfekcyjna Pani Domu?
    Umieć wszystko w porządku wszystkie narzędzia do pracy w kuchni.Mieć wszystko czyste.
    5.Dwóch ulubieńców domu. Trudno z tym pytaniem bo nie gotuję tak.
    Dlatego nie odpowiem.
    6.Mieszkanie czy dom? Raczej dom ale teraz go chcemy sprzedać bo za duży dla nas.
    7.Kto prowadzi domowy budżet? Zawsze mama.
    8.Pedantka, czy bałaganiara? pedantka.
    9.Jak wyglądałby mój wymarzony dom? czysto i pełno kwiatów kolorowych.
    10.Tradycja wyniesiona z domu, którą praktykuję do dziś. U mnie jest takie coś ciężko bo ja nie pracuję w kuchni mama rządzi i ona zajmuje się wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział . Szkoda ,że nie odpowiedziałaś u siebie na blogu bo twoi czytelnicy mogliby coś więcej się o tobie dowiedzieć i mogłabyś też kogoś zaprosić do odpowiedzi. Jeszcze raz dziękuje i MIŁEGO DNIA ŻYCZĘ.

      Usuń
  3. Jak patrzę na tą tabelkę to powiem Ci, że faceci naprawdę nie doceniają kobiet...

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna z nas nie przelicza naszej pracy ,ale takie są fakty. Niezła pensyjka by była:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, w 8-mym punktcie jesteśmy podobne. Pocieszam się, że bałaganiarze to nie tylko dobrzy ludzie, to najlepsi ludzie. Tak piszą w mądrych księgach.... badania naukowe też to mówią.... nie podam linka, nie pamiętam ... w złotych latach jestem, więc coś już wiem, nie ważne z jakiej księgi, z księgi życia napewno.

    Dziękuję Małgosiu za odwiedziny i bardzo miłe słowa, dobrze, że Cię mam. Moja ukochana wnuczka też jest Małgosia.

    Dzięki, że podzieliłaś się inform o sobie.
    Tabelę chętnie bym kiedyś umieściła u siebie na blogu, żeby zawsze krążyła dalej po świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i całuję mocno.Z tym bałaganem jest różnie najgorzej jeżeli nie znika i się nawarstwia, u mnie znika i nie wiadomo skąd się pojawia. Lecz kiedy sprzątam kiedy księżyca ubywa to długo jest porządek.Jeżeli chodzi o tabele to powinna wisieć na każdej lodówce.I to jest powód do targowania się o podział obowiązków.

      Usuń
  6. O tak, ten demotywator naprawdę mi się podoba! I dzięki za przepis na utrzymanie okapu w czystości - ten to dopiero mnie drażni, zapomniałam w swoich odpowiedziach o nim wspomnieć ;-) Chociaż trudno mi sobie wyobrazić jak to działa - przecież na okapie osiada taki tłusty brud. Na logikę, to tłustego okapu jeszcze bardziej się lepił... Ale pewnie kombinuję w złą stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew logice mniej się lepi, ale dlaczego nie wiem. Jest jeszcze sposób na szyby na zewnątrz : do litra wody dodajemy trochę oleju rycynowego ,spryskujemy szyby i polerujemy zużytą cienką pończochą .Sprawdza się. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Oleju??? Nie staram się nawet tego zrozumieć, po prostu wypróbuję :-)

      Usuń
  7. Dziękuje za zaproszenie :) W wolnej chwili na pewno wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam . Ciekawa jestem twoich sposobów wypróbowanych na utrzymanie porządku.

      Usuń
  8. Ja Doceniam..Kocham cię..mąż

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo dla męża.... nie tylko za to, że Docenia, ale jest z tego powodu dumny... kocha i głośno o tym mówi.
    Ot prawdziwy rycerz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matka jest tylko jedna i jej nie da się zastapić :) Dlatego możemy mieć tyle zawodów na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło było poznać Cię bliżej- pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie do Ciebie zaglądam po artystyczną wenę.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Pięć etatów na raz i jeszcze głowa pełna pomysłów. Jesteśmy wspaniałe prawda?

      Usuń
  13. Z tego, co opisałaś,uważam,że jesteś bardzo perfekcyjną Panią Domu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadając na pytania dużo się o sobie dowiedziałam. Bo nie jest łatwo pisać o sobie.

      Usuń
  14. Mam podobnie, chociaż za gotowaniem nie przepadam :) A tabelkę chyba sobie wydrukuję i powieszę w widocznym miejscu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. O miło dowiedzieć się o tobie nowych rzeczy, zawsze wydawałaś mi sie osobą bardzo sympatyczną i ciepłą, a teraz jeszcze bardziej i na dodatek gościnną. :) Ja uwielbiam prasować, a gotuję umiarkowanie - głównie ze względu na brak czasu... Może kiedyś to się zmieni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stale coś udoskonalam w naszym domu , a to jakiś nowy sprzęt szybko sprzątający lub nowy mikser do kuchni ale ręce i tak są niezbędne. Bardzo często mamy gości i dom jest pełen hasających dzieci :) Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń