poniedziałek, 13 lutego 2017

KOGO KOCHASZ?



Znalezione obrazy dla zapytania serce i znak zapytania



 
KOGO KOCHASZ?
           NAJBARDZIEJ
                  NA
            ŚWIECIE?

Proszę odpowiedz na pytanie. Dzisiaj to jest pytanie na czasie .
Dzisiaj jest dzień zakochanych.

CO ODPOWIEDZIELIŚCIE?

Że najbardziej kochasz  swojego mężczyznę, kobietę , dzieci, psa itd

ZŁA ODPOWIEDŹ!!! ZŁA ŹLEEE

Dlaczego nie powiedzieliście , że najbardziej na pierwszym miejscu kochacie siebie!!! Gdy mówię, że na pierwszym miejscu zawsze stawiam siebie to dziwnie się na mnie patrzycie i myślicie no EGOISTKA! Ale jest to egoizm pozytywny. Jeżeli mówisz o miłości do innych, a nie potrafisz kochać siebie to nie jesteś zdolna -zdolny do kochania innych. Bo tak naprawdę to ty NIE WIESZ CO TO JEST MIŁOŚĆ !!!

Znalezione obrazy dla zapytania egoistkaTo Ty jesteś odpowiedzialna/y za siebie  i masz obowiązek o siebie zadbać, bo nikt inny tego nie zrobi. Co więcej: jeśli chcesz wychować swoje dziecko na samodzielnego człowieka, który umie o siebie zadbać, to możesz to zrobić tylko w jeden sposób – pokazać mu dobry wzorzec na własnym przykładzie. Musisz mu pokazać, że  dbasz o siebie, realizujesz się, spełniasz swoje marzenia i że Twoja opieka nad dzieckiem nie odbywa się Twoim kosztem . Poświęcając się dla dziecka, robisz krzywdę nie tylko sobie – ale też samemu dziecku. Więc obudź w sobie egoizm, przypomnij sobie o własnych marzeniach i potrzebach, a potem zacznij je realizować. I TO JEST WŁAŚNIE POZYTYWNY EGOIZM.


       Odnajdź równowagę pomiędzy pomaganiem swoim                 najbliższym a dbaniem o samą-samego siebie.



                                    Bądź egoistką.
 Bo dopiero – gdy Ty będziesz szczęśliwa – będziesz umiała zadbać o szczęście
                               SWOICH BLISKICH.
                            I PAMIĘTAJ, ŻE NAJBARDZIEJ NA ŚWIECIE KOCHASZ KOGO?
                       SIEBIE
                     BRAWO NARESZCIE DOBRA ODPOWIEDŹ! 

TUTAJ I TUTAJ są linki do tematów początkowych z tego bloga gdzie widać, że tak właściwie to zawsze byłam EGOISTKĄ tylko nie byłam tego świadoma ?

I OCZYWIŚCIE JAK CO ROKU ZAPRASZAM DO NASZEGO MIASTA ZAKOCHANYCH-
                                                   DO CHEŁMNA                                                                            

Znalezione obrazy dla zapytania chełmno walentynki 2017Znalezione obrazy dla zapytania chełmno walentynki 2017
Znalezione obrazy dla zapytania chełmno walentynki 2017  Znalezione obrazy dla zapytania chełmno walentynki 2017

4 komentarze:

  1. Bardzo dobrze, że o tym napisałaś w tym dniu - najważniejsze to pokochać siebie :) Walentynkowe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To od naszego humoru zależy samopoczucie naszych bliskich. Jeżeli jesteśmy szczęśliwi to dzielimy się tym z innymi i odwrotnie to też działa...Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zgadzam się,stosuję w praktyce i dobrze mi z tym. Zauważyłam obrazek od Pozytywnej Egoistki:-) Mam w domu jej dwie książki, śledziłam kiedyś jej profil na fb. Chciałaby przekonać moją mamę do takiej postawy, ale to ciężki orzech do zgryzienia... Mam wrażenie, że po cichu potępia mnie za moją życiową postawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczmy się od najlepszych, zacznijmy zmiany od siebie. Nie zmienisz nikogo na siłę. Dobrze jest mieć wsparcie w najbliższych. Też kiedyś myślałam, że do mojej Mamy nic nie dociera lecz trochę się zmieniło np. nauczyła się nie żyć przeszłością(uważam to za cud) Nasze relacje teraz są dobre. Nie obwiniaj się za swoją postawę życiową, jeżeli ktoś tego nie akceptuje to nie twoja wina.

      Usuń